Forum www.watarms.fora.pl Strona Główna www.watarms.fora.pl
Forum sojuszu graczy World at Arms z Polski
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rady moje jak gram

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.watarms.fora.pl Strona Główna -> sojusz polska
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin




Dołączył: 15 Lis 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:06, 21 Lis 2013    Temat postu: Rady moje jak gram

Nie wiem czy to się sprawdza, ale:

1. W każdej bitwie jednostka traci 10pkt życia. Jeśli została zniszczona, to 20pkt. Jeśli miała zero i nie została uwalona, to nadal ma zero.

2. W związku z powyższym jeśli mam słabego przeciwnika, to nie atakuję wszsytkimi 6 jednostkami, a tylko kilkoma, zależy jak dużą mam przewagę. Przewaga x3 jest wygodna, zazwyczaj nie wymagała ode mnie PowerUpow.

3. U mnie PowerUpsy się produkuje łatwiej niż dobre jednostki. Więc czasami wolę nawet dać słabszą jednostkę i użyć więcej PowerUpsów.

4. Każda jednostka, która walczy kiedyś uzyska zero, wiec do słabszych przeciwników puszczam słabsze jednostki. Najdroższe jest przejście z Level3, do level4, więc fuzuje jednostki do level3 a do 4 przełączam aby mieć 6 najsiliniejszych w razie wymaganej obrony. Od czasu do czasu słabsze gatunkoweo też ulepszam do Levla4 i taką jednostką walcze czasami. Słabsze gatunkowo-jednostki są tańsze a kasy zawsze brakuje, bo pod wodą drogo, coraz drożej.

5. Tak samo myślę realizować z Donation - wynika z obserwacji, że to jakaś jedna dodatkowa wojna na koniec (a może jedyna, która decyduje o zwycięstwie/przegranej???? To wartało by sprawdzić. Jeśli przeciwnik słaby, to można by wysyłać słabsze jednostki, a silniejsze trzymac na trudniejszych przeciwników.

6. Pod wodą PowerUpsy mają dużoo większą siłę, przynajmniej dla słabych jednostek. Przeszedłem kampanię są dwa kroki (lądowa miała chyab kilkanaście). Ostatnie bitwy kampani były b. trudne. Zużywałem po kilkanaście Atom-Strike II i duużo paliwa trzeba. Dlatego rozwinąłem produkcję Oliwy, a teraz mam jej za dużo. Pewno zlikwiduję i wybuduję jakieś Incoming.

7. Drogi chyba są do niczego nie potrzebne (nie jestem pewien), dają procenty, ale tylko procenty. Najlepiej dają WarPlane za 250tys., bo aż 35%. Przykład (c = chemikal labs, w=warplane):

Przykład 1 (trzy rzędy Chemikal Labs, przyjmijmi, że jest z nich przychów 100):

cccccccccc
cccccccccc
cccccccccc

razem: 30x100 = 3000

Przykład 2

cccccccccc
wwwwwwwwww (tyle samo co ChemLabs)
cccccccccc

Każdy WarPlane daje 3 ChemLabs +35%. Każdy ChemLabs ma zatem 3x35% przyrostu. czyli każdy chem labs daje: 205% swojego podstawowego dochodu. Mamy więc dochód: 20*100*2,05 = 4100

Przykład 3

cccccccccc
wwwwwwwwww
cccccccccc
wwwwwwwwww
cccccccccc

Policzcie sami, wyjdzie jeszcze więcej.

Podane obliczenia mają małe błędy, bo skrajne nie mają oddziwływania od trzech WarPlane, ale to mały błąd. Opłaca się wydawać na te Boostery gdy działki są po parę milionów. jak macie działki po 250tys. to lepiej chyba nową działkę i ChemikalLabs, choć do każdego Chemical Labs potrzebujecie także elektrownie, więc rachunek jest nieco droższy. itd.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dario




Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:15, 21 Lis 2013    Temat postu:

Ja tylko dodam, ze jeżeli chodzi o DONATION i tą wspólną bitwę na koniec. Jeżeli to my wypowiadamy wojnę to dajemy w donation jednostki z lepszym atakiem a jeżeli ktoś nam wypowiada to my jesteśmy stroną broniącą i dajemy wtedy wtedy tam jednostki z lepszą obroną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.watarms.fora.pl Strona Główna -> sojusz polska Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin